Alternate Text

Western Blot

 

وسترن بلات(Western blot)

تست وسترن بلات یک روش بسیار اختصاصی برای شناسایی و سنجش بیان پروتئین های مورد نظر در مخلوطی از پروتئین ها می باشد.در این تست پروتئین مورد جستجو علاوه براین که با کمک آنتی بادی اختصاصی شناسایی می شود از نظر وزن مولکولی نیز مورد بررسی و تاًیید قرار می گیرد. به همین دلیل اختصاصیت این تست در مقایسه با سایر روش های ایمونو اسای مانند الیزا و ایمونوفلوروسنت خیلی بیشتر می باشد.از این جهت است که در بیمارانی که با روش الیزا تست HIV آنها مثبت می شود، حتما بایستی با روش وسترن بلات نتایج تایید گردد.

بخش مولکولار ایمونولوژی آزمایشگاه میلاد مجهز به تجهیزات لازم برای انجام انواع SDS-PAGE و Western blotting می باشد. این تجهیزات شامل تانک الکتروفورز عمودی، تانک انتقال، پاور ساپلای و غیره از بهترین شرکت های آمریکائی می باشد.

در آزمایشگاههای تشخیص طبی از این تکنیک به منظور بررسی و تاًیید حضور یک آنتی بادی یا آنتی ژن دربدن و تشخیص بیماری های عفونی و خصوصا بیماری های خودایمن استفاده می شود.همچنین این تست کاربردهای بسیار فراوانی در پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

ادامه
پیوندها
  • 04533247389
    04533243011
ميدان سرچشمه کوچه شمس
ساختمان پزشکان فارابي
پیام های بهداشتی
-تغذيه انحصاري نوزاران با شيرمادر تا شش ماهگي باعث كاهش احتمال شيرخوار به عفونت‌هاي نوزادي مي‌شود. -نوزاداني كه با شيرمادر تغذيه مي‌شوند، نسبت به ديگر نوزادان از وضعيت مطلوب‌تري برخوردارند. -به دليل وجود تركيبات ايمني بخش در شيرمادر، احتمال ابتلاي كودك به آسم و آلرژي و عفونت‌هاي نوزادان را كاهش مي‌دهد. -شيرخواراني كه از شير مادر استفاده مي‌كنند كمتر دچار مشكلات دنداني ناشي از پستانك و تغذيه مصنوعي مي‌شوند. هميشه سعي كنيد نمك را به اندازه مصرف خريداري كرده و از ذخيره نمودن نمك يددار تصفيه شده به مدت طولاني (بيش از يكسال) كه موجب كم شدن ميزان يد آن مي‌شود خودداري كنيد.
ساعات کاری
شنبه تا چهارشنبهپنج شنبه
7 الی 19:307 الی 14
کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به آزمايشگاه تشخيص طبي فارابی می باشد.
طراحی شده توسط شرکت پیوند طب و نرم افزار